Home > Versuri > Versuri Live Florin Salam – Cat as vrea sa vii din nou in calea mea

Versuri Live Florin Salam – Cat as vrea sa vii din nou in calea mea

September 11, 2009 Leave a comment Go to comments

ce mi-a facut dragostea
mi-a luat jumate viata mea
mi-a luat toate visele
si mi-a distru sperantele

nu mai am chef de nimic
nu mai am chef de trait
si as vrea Doamne sa mor
sa uit de foc si de dor

cat as vrea
sa vii din nou in calea mea
oooo cat as vrea
sa vii din nou in fata mea
mi-as vinde inima
sa te intorci din nou
ca nu mai pot de focul tau
de focul tau iubirea mea

cat as vrea
sa vii din nou in calea mea
ce mult as vrea
sa vii din nou in fata mea

noaptea se lasa mereu
totul e pustiu si greu
ca tu nu esti langa mine
ai rupt inima din mine

nu mai am chef de nimic
nu mai am chef de trait
si as vrea Doamne sa mor
sa uit de foc si de dor

cat as vrea
sa vii din nou in viata mea
ooo cat as vrea
sa vii don nou in calea mea
mi-as vinde inima
sa te intorci din nou

cat as vrea
sa vii din nou in calea mea
cat as vrea
sa vii din nou in fata mea
mi-as vinde inima
sa te intorci din nou
ca nu mai pot de focul tau
de focul tau iubirea mea

sa ma ierti maicuta mea
n-am crezut in vorba ta
ma invatai numai de bine
dar eu n-am ascultat de tine

noaptea se lasa mereu
ooo
totul e pustiu si greu
si numai gandul ma omoara
ca mi-ai facut viata amara

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

