Home > Versuri > Versuri Florin Salam & Mr.Juve – Oare ce s-ar intampla

Versuri Florin Salam & Mr.Juve – Oare ce s-ar intampla

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam & Mr.Juve – Oare ce s-ar intampla

iubirea mea pentru mine
esti cea mai dulce din lume
doar pe tine eu te doresc
orice mi-ai face te iert
si oriunde ai fi te astept
asta pentru ca te iubesc

oare ce s-ar intampla
daca noi doi ne-am certa
nu stiu nu stiu ce m-as face
ca de tine mult imi place

vreau sa stii ca pentru mine
insemni tot si fara tine
nu mai pot daca tu faci parte
din viata mea si nu stiu
daca as rezista
fara sa te stiu in preajma mea
nu stiu ce m-as face de-as ramane fara tine
esti totul pentru mine
te iubesc stii bine

esti cea mai dulce comoara
mi-ai pus foc la inimioara
stii ca nu te mint viata mea
inca o zi s-a mai dus
fara tine sunt distrus
vino sa imi dai dragostea ta

oare ce s-ar intampla
daca noi doi ne-am certa
nu stiu nu stiu ce m-as face
ca de tine mult imi place

iubirea mea pentru mine
esti cea mai dulce din lume
doar pe tine eu te doresc
orice mi-ai face te iert
si oriunde ai fi te astept
asta pentru ca te iubesc

oare ce s-ar intampla
daca noi doi ne-am certa
nu stiu nu stiu ce m-as face
ca de tine mult imi place

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

