Home > Versuri > Versuri Florin Salam & George Udila – Asta Seara Eu Sunt Beat

Versuri Florin Salam & George Udila – Asta Seara Eu Sunt Beat

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam & George Udila – Asta Seara Eu Sunt Beat
asta seara eu sunt beat
nu vreau sa fiu deranjat
astazi seara eu sunt beat
nu vreau sa fiu deranjatda si sa canta muzica
da vai a lalalala
sa-mi distrez tiganca mea
ca e puterea mea

ce moara toata lumea
da lalallalal
ca nu au valoarea mea
lalalala
nici un rau nu le-am facut
dar mereu m-au dusmanit

si moare dusmanii mei da vai
da ce moare dusmanii mei da vai
ca eu nu ma las la ei

vorbeste lumea de mine
ca am bani si o duc bine
vorbeste lumea de mine
a la la
ca am bani si traiesc bine
lasa lumea sa vorbeasca
sa am fericire in casa
alalalala

da ce moare dusmanii mei da vai
ca eu nu ma las la ei
a la la la la
da ce moare dusmanii mei da vai

astazi seara eu sunt beat
nu vreau sa fiu deranjat
lalalalala
sa-mi distrez tiganca mea
da lal a la la
sa nu zica ca am alta lalala
da sa-mi distrez tiganca mea da va
sa nu creada ca am alta

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

