Home > Versuri > Versuri Florin Salam – ursarii de 7 stele

Versuri Florin Salam – ursarii de 7 stele

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam – ursarii de 7 stele

asta-i nunta imparateasca
nu e nunta tiganeasca
sunt ursari de 7 stele
… solo..

e nunta lui Roberta
dau si cerul pentru ea
e nunta lui fata mea
canta Salame pentru ea

ca e nunta imparateasca
nu e nunta tiganeasca
sunt ursari de 7 stele
da-i la inima ce iti cere

ce de ani am asteptat
sa-i fac nunta la baiat
si lui Roberta nora mea
ca e la fel ca fata mea

asta-i nunta imparateasca
nu e nunta tiganeasca
au ursari de 7 stele
da-i la inima ce iti cere

azi e sarbatoarea mea
ca e nunta lui fata mea
azi e sarbatoarea mea
ca e nunta lui Roberta

sa stie toata lumea
se bucura sora mea
pentru Madalina ta
..solo

e nunta lui Roberta
..solo..

doua norocoase de 7 stele
doua surori

ma mandresc cu nora mea
e la fel ca fata mea
ca mi-a luminat casa
multumesc lui cuscra mea

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

