Home > Versuri > Versuri Florin Salam – te-as ierta

Versuri Florin Salam – te-as ierta

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam – te-as ierta

ce mi-a facut dragostea
mi-a luat jumate viata mea
mi-a luat toate visele
si mi-a distrus sperantele

nu mai am chef de nimic
nu mai am chef de trait
si as prefera sa mor
sa uit de foc si de dor

eu te-as ierta
chiar daca tu ai plecat
sti ca te plac
chiar daca tu m-ai alungat
iti mai dau o sansa
sa te intorci din nou
stii ca mor de dragul tau
de dragul tau..

ce vrei tu cu viata mea
si de ce imi iei linistea
spune ce rau ti-am facut
de ce ma lasi mereu plangand

de iubesti pe altcineva
spune-mi acum viata mea
sa stiu si eu ce sa fac
de singuratate sa scap

eu te-as ierta
chiar daca tu ai plecat
sti ca te plac
chiar daca tu m-ai alungat
iti mai dau o sansa
sa te intorci din nou
stii ca mor de dragul tau
de dragul tau..

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

