Home > Versuri > Versuri Florin Salam – N-avem frica de mascati

Versuri Florin Salam – N-avem frica de mascati

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Live Florin Salam – N-avem frica de mascati

nici nu ninge nici nu ploua
e generatia noua
ei sunt sefii banilor
e clanul sportivilor

si cand dau un telefon
am brigada mea cu …
n-avem frica de mascati
ca am o mie de frati
sunt din cartierul meu
si ne stie Dumnezeu

n-avem frica de mascati
suntem frati adevarati
stie numai Dumnezeu
ce putere am si eu

hai sa bem, hai sa bem, hai sa bem
sa ne distram, sa ne distram
ca doar o viata avem

cand vreau la ordinul meu
din baieti fac comando
ca am o mie de frati
n-am frica nici de mascati

nu sunt vorbe la misto
uite-l pe …
ca are mare valoare
si are talent fratioare

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

