Home > Versuri > Versuri Florin Salam – La petrecere

Versuri Florin Salam – La petrecere

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Video Manele LIVE – Florin Salam – La petrecere

multa lume ma invidiaza
mor de necaz
ca duc viata frumoasa
of of dusmanii mei
sunt ca niste mielusei

nu pot sa le dau capul meu
nici mintea mea
nici capul meu

norocul meu..
de la Dumnezeu..
am tot ce vreu..
pe nimeni nu ma dau

ce se intampla de o vreme
nu stiu ce e
dar mi-am schimbat viata
sunt si mai norocos
dar sunt si mai frumos

eu nu ma dau
dar ce va spun acum
femeile ma opresc pe drum
ce bine te porti
da ce bine arati

norocul meu..
de la Dumnezeu..
am tot ce vreu..
pe nimeni nu ma dau

eu nu ma laud
ce va spun acum
dar femeile ma opresc pe drum
ce bine te porti si ce bine arati

un milion de dolari
sa ii oftic dusmanii
e valoare mea
o stie bine tara

un milion de dolari
sa ii oftic dusmanii
e valoare mea
o stie si Craiova

norocul meu..
de la Dumnezeu..
am tot ce vreu..
pe nimeni nu ma dau

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

