Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Fratiorul meu

Versuri Florin Salam – Fratiorul meu

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam – Fratiorul meu

cat este lumea de mare
frate ca al meu nimeni nu are
atunci cand ma incearca viata
tot frate imi este ..

cand sunt cu fratele meu
parca sunt cu Dumnezeu
n-am frica de nimenea
chiar daca dau de belea

noi doi ne iubim ca fratii
nu cum se dusmanesc altii
ca am si eu un fratior
si imi este de ajutor

cand sunt cu fratele meu
parca sunt cu Dumnezeu
n-am frica de nimenea
chiar daca dau de belea

daca n-ai un frate bun
nu-ti poarta noroc la drum
asa e fratiorul meu
ce ma ajuta cand mi-e greu

cand sunt cu fratele meu
parca sunt cu Dumnezeu
n-am frica de nimenea
chiar daca dau de belea

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

