Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Frate Tot La Frate Trage

Versuri Florin Salam – Frate Tot La Frate Trage

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

LIVE Florin Salam – Frate Tot La Frate Trage

este o vorba mare
iubitiva ca fratii
nu ascultati de nimeni
orice ar spune altii
ai grija mereu
de aproapele tau
stai langa el
la bine si la rau

sangele apa nu se face
frate tot la frate trage
si cate rele el mi-ar face
eu tin mereu
ca mi-e tot frate

un strain sau un copac
cu fratiorul tau
ca nu are mila
el iti gandeste rau
mila si durerea
numeni nu o poate avea
decat fratele tau
sufletul si viata ta

sangele apa nu se face
frate tot la frate trage
si cate rele el mi-ar face
eu tin mereu
ca mi-e tot frate

este o vorba mare
iubitiva ca fratii
nu ascultati de nimeni
orice ar spune altii
ai grija mereu
de aproapele tau
stai langa el
la bine si la rau

sangele apa nu se face
frate tot la frate trage
si cate rele el mi-ar face
eu tin mereu
ca mi-e tot frate

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

