Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Eu am finii de valoare

Versuri Florin Salam – Eu am finii de valoare

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam – Eu am finii de valoare

eu am finii de valoare
moare lumea moare moare
eu am finii norocosi
tine-i Doamne sanatosi

sunt seful judetului
si seful sectorului
sunt seful judetului
si seful sectorului

daca dau de vreo belea
am toti finii in urma mea
dau decat un telefon
vine un batalion

sunt seful judetului
sunt seful sectorului
sunt seful judetului
sunt seful sectorului

ma mandresc cu finii mei
Doamne ce mult tin la ei
am toti finii cum vreau eu
sunt dupa sufletul meu

sunt seful judetului
sunt seful sectorului
sunt seful judetului
sunt seful sectorului

am toti finii langa mine
nu mi-e frica nici rusine
finii mei miliardari
bine ca n-am finii zidari

daca dau de vreo belea Doamne
am toti finii in urma mea Doamne
daca dau un telefon Doamne
vine un batalion

am toti finii miliardari
bine ca n-am finii zidari
finii mei miliardari
nu-s ca alti fini zidari

cum este ziua de Paste
ca finutu nu se naste
cum este ziua de Paste
ca finutu nu se naste

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

