Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Am si eu pe cineva (La Minutescu)

Versuri Florin Salam – Am si eu pe cineva (La Minutescu)

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Live Florin Salam – Am si eu pe cineva (La Minutescu)

pentru voi am mai ramas pe lume
numai voi imi faceti zile bune
ca am un foc in mine ce ma arde
voi imi dati putere sa merg mai departe

am si eu pe cineva
ce tine la viata mea
nu sunt vorbe la misto
baiatul meu …

canta-mi Salame si mie
sa racoresti inima in mine
canta la baietii mei
moare … de ei

astazi beau de fericire
ca mi-am pus copiii bine
cum a vrut nevasta mea
am ce vrea inima mea

canta-mi Salame si mie
sa racoresti inima in mine
canta-mi Salame si mie

astazi beau de fericire
ca mi-am pus copiii bine
cum a vrut nevasta mea
am ce vrea inima mea

are tata doi baieti
de mine sa te feresti
ca am doi baieti cu mila
pentru tac’sau face crima

canta-mi Salame si mie
sa racoresti inima in mine
canta-mi Salame Salame si mie
sa racoresti inima in mine

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

