Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Pentru mine intri in foc

Versuri Florin Salam – Pentru mine intri in foc

September 5, 2009 Leave a comment Go to comments

Tzop tzop tzop pentru mine intr-n foc sa-mi arati cat ma iubesti trebuie sa imi dovedesti… dar nu asa… iubirea mea… dar nu asa iubirea mea… tzop tzop tzop pentru mine intr-n foc sa-mi arati cat ma iubesti trebuie sa imi dovedesti… auzi vorbele astea originale de la Alexandra pentru Sabye… da da da te iubesc barbatul meu tu esti sufletul meu barbatul meu… da da da te iubesc nevasta mea si nu te dau pe alta nevasta mea… dar nu asa… iubirea mea… dar nu asa iubirea mea… tzop tzop tzop pentru mine intr-n foc sa-mi arati cat ma iubesti trebuie sa imi dovedesti…

auzi vorbele astea originale de la … pentru SaByE… da da da te iubesc barbatul meu tu esti sufletul meu barbatul meu… si de la SaByE pentru viata lui … sa moara lumea de necaz … da da da te iubesc nevasta mea si nu te dau pe alta nevasta mea…

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

