Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Pe o frunza de lalea

Versuri Florin Salam – Pe o frunza de lalea

September 5, 2009 Leave a comment Go to comments

Ae o frunza de lalea iti trimit guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
eu am nasul norocos tine-l Doamne sanatos nasul meu e de valoare il recunoaste orisicare spunea lumea spun si eu ca e nasul cu noroc nasul meu e norocos talentos si ie luxos si mereu este luxos
doua inimi fermecate daca ele se iubesc Dumnezeu nu le desparte ci pe viata El le uneste
pe o frunza de lalea iti trimit guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
pe o frunza de lalea de lalea iti trimit guritza mea guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
pe o frunza de lalea iti trimit guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
pe o frunza de lalea de lalea iti trimit guritza mea guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
doua inimi fermecate daca ele se iubesc Dumnezeu nu le desparte ci pe viata El le uneste
pe o frunza de lalea iti trimit guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi
pe o frunza de lalea de lalea iti trimit guritza mea guritza mea tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi nasule tu sa unesti si pitesti si bucuresti si sa ne iubim ca fratii nu cum se dusmanesc altii

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

