Home > Versuri > Versuri Florin Salam – De trei zile

Versuri Florin Salam – De trei zile

September 4, 2009 Leave a comment Go to comments

de trei zile beau intruna
offffff si ce pervesa e lumea totii are necaz pe mine ca am strofa si am nume da cine e puterea mea baiatul e viata mea nu mie frica nici rusini el ma scos de la amraciune cat ma potii platii daca smeker vrei sa fii sa potii sa producii banii multii zi de zi cat potii oferi daca mintea mea vrei o zii hai bate palma si scoate banii

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

