Home > Versuri > Versuri Florin Salam – Da-mi o zi

Versuri Florin Salam – Da-mi o zi

September 4, 2009 Leave a comment Go to comments

I:Nu e nimic mai frumos pe aceasta lume
Nimic nu este ca tine
Da nu imi pasa indiferent ce mi’ai spune
Vreau sa te aduc la mine
II:Cine oare ar mai putea
Sa te mai iubeasca asa…
Te iubesc fara’ncetare
Si iubirea ta ma doare
R:Da’mi o zi doar o zi din viatza ta
Ca sa am ca sa am grija de ea
Si apoi si apoi daca nu’tzi place
Eu ma jur eu ma jur ..te las in pace
Da’mi o zi doar o zi din viatza ta
Ca s’o tzin so tzin la inima mea
III:Asa cum floarea iubeste lumina
Asa te voi iubi eu pe tine totdeauna
Fara tine nu pot face un pas
Fara tine nu pot trai nici macar un ceas
I/:Nu nu nu vreau nu pot
Din inima mea vreodata sa te scot
Nu stiu de ce nu vrei sa intelegi
Pentru tine stau si plang zile si noptzi intregi
/:Te iubesc din tot sufletu spun mereu
Tu treci totul cu vederea
Cine’n lume’ar mar mai putea daca nu eu
Sa itzi castige iubirea
II..R
/I:Langa tine iubire
Viatza mi se pare plina de fericire
Stai cu mine iubire
Si lasa doar o zi sa am grija de tine
/II:Sa te’nvatz ce’nseamna sa iubesti
Sa te indragostesti..de ce te feresti?
Da’mi numai o zi din viatza ta
Sa pot incerca dak tu nu ma iubesti…sa fie asea
R

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

