Home > Versuri > Versuri Florin Salam – De Ce-ai Plecat Din Viata Mea

Versuri Florin Salam – De Ce-ai Plecat Din Viata Mea

September 7, 2009 Leave a comment Go to comments

Florin Salam – De Ce-ai Plecat Din Viata Mea

oriunde ai fi
te voi iubi
din mintea mea nu vei iesi
regret mereu ca ai plecat
inima in mine mi-ai secat
si nu mai stiu ce sa mai fac

si nu imi gasesc linistea
de ce ai plecat din viata mea
intoarce-te iubirea mea
viata mea e un cosmar
mi-e sufletul plin de amar
am sa te astept in orice zi
pana ce vei revenii
cu mine as vrea din nou sa fi

de dorul tau eu nu mai pot
din mintea mea n-am sa te scot
as da orice din viata mea
sa te intorci daca ai putea
sa-ti vad din nou privirea ta

de dorul tau eu nu mai pot
din mintea mea n-am sa te scot
as da orice din viata mea
sa te intorci daca ai putea
sa te intorci ce mult as vrea

si nu imi gasesc linistea
de ce ai plecat din viata mea
intoarce-te iubirea mea
viata mea e un cosmar
mi-e sufletul plin de amar
am sa te astept in orice zi
pana ce vei revenii
cu mine as vrea din nou sa fi

Categories: Versuri
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

